{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Torben D
Torben D
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3

Nybegynder spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går med tanken om at købe mig en myra/albin 25, og kunne rigtig godt tænke mig at se dem begge.
Er der nogen her på Sjælland, der har en af ovenstående liggende, og som kunne tænke sig at vise den frem og svare på spørgsmål.

Venlig hilsen
Nybegynderen

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nybegynder spørgsmål
  • #1   10. aug 2019 Hej.. Jeg har ikke nogen af dem du søger. Men vil lige høre hvorfor du tænker på albin 25 smiley Hvad har du af krav til evt båd..?
    Hilsen Claus

• Torben D
    Torben D Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3
    #2   10. aug 2019 Godt spørgsmål og kan nok ikke rigtigt give dig et svar endnu.
    Umiddelbart kan jeg bare godt lide den måde en myra og albin er indrettet og deres udseende, men er absolut ikke “låst” på disse.
    Er godt klar over at der findes en del andre der ligner.
    Krav 4 sovepladser, 25 fod, økonomisk diesel motor, 6-10 knob, nem at sejle for en nybegynder.

• #3   10. aug 2019 OK. Albin er bare for lille. Min kammerat har en. Dejlig båd men bare ikke til 4 personer. Jeg har selv lige solgt min saga 27 vi er 5 og det må bare ikke være mindre. Når det er møj vejr er der stadig plads i saga. meeen ikke mindre. Det er bare mine erfaringer

• #4   17. aug 2019 Vi har lige købt en Nidelv 26. Fin størrelse godkendt til 10 pers. der kan sagtens sove 4 voksne og et par børn. Har en god kahyt, hvor vinduerne ikke sidder højt, som mange både har. Bredden er 2.85. Dejlig sødygtig båd.

Kommentér på:
Nybegynder spørgsmål

Annonce