1.250 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "motor længde kort"
motor længde kort eller lang
Hej der igen søfolk tænker på at købe en anden motor til Amanda men ved ikke om det er en kort ellert lang model jeg skal vælge skulle der være en der ligger inde med en 40 -50 hp og vil have min...
Hej der igen søfolk tænker på at købe en anden motor til Amanda men ved ikke om det er en kort ellert lang model jeg skal vælge skulle der være en der ligger inde med en 40 -50 hp og vil have min...
Skrevet af: Skipper - 20. aug 2013
Speedbåd, længde, kort
Hej jeg har lige købt en speedbåd. Nu skal jeg så finde ud af om den kan sejles uden kort. Men hvordan måler man lige længden på den? Det skulle være en 17fod, og så må den jo tage max 40,6HK ...
Hej jeg har lige købt en speedbåd. Nu skal jeg så finde ud af om den kan sejles uden kort. Men hvordan måler man lige længden på den? Det skulle være en 17fod, og så må den jo tage max 40,6HK ...
Skrevet af: Martin J - 1. dec 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
- Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
- Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
- Assemble Ikea cupboard 600 kr.
- Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
- Fjerne byggeaffald 2.500 kr.
maj 2004
Følger: 35 Følgere: 67 Både: 7 Emner: 87 Svar: 1.037
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.880
den motor ligner en kortben
motor længde kort eller lang