{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.117 visninger | Oprettet:

Øv båden skal sælges... {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg er desværre nødt til at sælge båden for at få råd til drømmehuset.. Hva vil i vurdere min båd til i min profil? Den er med bådtrailer og som i kan se har jeg haft hele båden åbnet indvendigt og bygget op igen i ny glasfiber. Det eneste der mangler er en gang maling udvendigt.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Øv båden skal sælges...
  • #2   18. aug 2013 Alt hvad vi kan få samlet sammen til udbetalingen nu her hjælper så til salg kommer den.

• #3   18. aug 2013 Man må kun sælge sin båd, hvis man er ved at købe en ny BÅD, det er jo vores eksistens, jeg blev skildt for 1 1/2 år siden, jeg har stadig min båd, den kan jeg da ikke undvære, men jeg har da stadig min hus, hvor skulle båden ellers stå smiley Forsat GO weekend

• #4   18. aug 2013 det er svært, men jeg vil tro at omkring 20-25000kr

• #5   18. aug 2013 Jan....Sejlmageren

Hvorfor blander du dig i mandens begrundelse for at sælge hans båd ?
    Han bad om en vurdering og ikke råd om opsparing eller andet ævl.

Mit bud Kenneth vil være mellem 15000 og 25000 alt efter om trailer skal synes og alt efter hvor meget arbejde der er på båden endnu.

• #6   18. aug 2013 Jeg er skam ked af at skulle skille mig af med den fordi jeg har brugt utrolig mange timer på den i vinters så det er kun fordi drømmehuset er dukket op at jeg føler mig nødsaget til at samle pengene til udbetalingen i en fart. Traileren er nysynet i juli og båden er stort set færdig indvendigt med kabinen beklædt med filt og nye lister i ruderne. Båden skal kun slibes i males udvendigt over vandlinien og så er der lidt små finish ting der mangler hist og pist, men sejlklar som den står på traileren.

• #7   18. aug 2013 jeg fik 24000 for min som var magen til

• #8   18. aug 2013 Lars var det også med trailer?

• #9   18. aug 2013 ja men den var ikke nysynet, og jeg havde kun 40 hk på

• #10   18. aug 2013 det er et lidt skidt tidspunkt at skulle sælge på.. jeg ville nok skyde på omkring 20-25.
    det er en meget gammel motor, men hvis den går perfekt er det nok ikke et problem, så afhænger alt af hvor godt og flot du har lavet den renovering smiley held og lykke med salget

• #11   18. aug 2013 Den går som den skal og har lige serviceret den i sommers. Men kan godt følge nogle her inde i at det er småpenge i den sammenhæng, men vi må se hvad banken forlanger. Bådens værdi er jo trods alt halvdelen af en udbetaling til hus, så det tæller da alt sammen smiley

• #12   18. aug 2013 hvis et salg af båden kan gøre at du undgår det dyre banklån, eller har brug for pengene til andre ting i forbindelse med huskøbet, forstår jeg det da udemærket, kan ikke se hvorfor folk blander sig i hvorfor man sælger sine ting.. men hvis du ikke sælger den så husk at få regnet den med som et aktiv når de kreditvurderer dig.

• #13   18. aug 2013 Jeg vil selvfølgelig helst beholde den da der er lagt mere tid i den end dens værdi, så jeg håber jo, men vi må se, eg takker mange gange for jeres vurdering af båden, så har jeg da en ide om hva jeg kan forvente smiley

• #14   19. aug 2013 ellers en fin båd.. mvh hc

• #15   22. aug 2013 Mange tak hc smiley

Lige for at runde sagen af med båden så har jeg i dag været i banken og jeg får lov at beholde den og tilmed fik vi et stort ja fra banken, så snart bliver vi husejere med båd smiley vores økonomi var åbenbart bedre end forventet smiley

Kommentér på:
Øv båden skal sælges...

Annonce