{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bådtrailer 3500 kg
  • #1   10. aug 2013 Hvis du hjemtager en trailer fra et Eu land, som er eller har været registreret i det pågældende land, så kan den også registreres her i Danmark, efter at den har været forbi en synshal, og er blevet synet, i henhold til gældende lov på området her i Danmark.

Der kan være lidt forskelle på de forskelliges lande krav til en sådan trailer, og her i landet, gælder de Danske, naturligvis, så det kan betyde, at traileren skal ombygges/opgraderes, så det skal du være opmærksom på...

De godkendte Tysk byggede trailere, er normalt af virklig god kvallitet, og kan nemt komme på Danske plader, uden at de kræver andet en et Dansk syn, og lidt papirarbejde.

Jeg er dog ret sikker på, at det vil være langt billigere, at lade en vognmand stå for transporten frem og tilbage fra maleren igen..

• #2   10. aug 2013 Har lig købt en idag, 39000,- den laster 2850 kg. det er meget svært at finde en brugt, og og det er jo mange penge hvis det kun er til at kører til maler. Du kan leje en tror det koster 1500-, pr/dag.

• #3   10. aug 2013 Tak for alle svarene.. Ville også have den så man slipper for at have den stående på havnen, så man kan køre den i en hal.. Tage den med på ferie..

• #4   10. aug 2013 Fint nok, og du ved selvføgelig, at det kræver både hængerkort til lastbil, samt et kørtøj med en egenvægt på mindst 3.5 ton, at køre med den...

• #5   10. aug 2013 Det kræver det der hedder E kort lille køre kort men det lille ekstra E som man tager ret let. Så ma man kører med 3500 kg. trailer og en bil op til 3500 kg.total op til 7000 kg. sammenlagt samme regl som campingvogne. Ikke noget med lastbil kort, det er ikke korrekt.

• #7   10. aug 2013 Den regel kendte jeg ikke, det gør jo det hele lidt nemmere, men man skal dog stadigvæk bruge et udvidet kørekort, plus en bil på 3.5 ton...

• #8   10. aug 2013 Nej bilen SKAL ikke veje 3500kg., men den skal være godkendt til at trække den vægt du kører med. Jeg har en Jeep den vejer 2050 og må trække 3360kg. Min båd vejer 2600 og trailer 600 kg. Det er 3200 kg. Men det er ikke let at finde ud af.??

• Benno K
    Benno K Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #10   17. aug 2013 Hej,
    søger du stadig en trailer, jeg har en til salg. det er en US trailer.
    pris er kr.16.500.
    mvh Benno

profilbillede
  • #11   18. aug 2013 den volvo er sku da godt nok spændt for haha

• #12   18. aug 2013 Hej Benno er der plader på den trailer??

• #13   19. aug 2013 Nogle gode links til de tyske trailer sider

Kommentér på:
Bådtrailer 3500 kg

Annonce