{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Allan J
Allan J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

HJÆLP mercruiser motor {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

Jeg er på vej til at købe speedbåd..
Mit problem er bare hvilken motor jeg skal vælge.. Det bliver enten en 3,0l 4 cylindret eller en 4,3l 6 cylindret motor..

Båden skal bruges til både hygge sejlads, vandski og andet legetøj.. men er en 3,0l nok til at trække det?

Og hvor mange liter bruger de 2 motorer i timen? er der stor forskel? og larmer den ene mere end den anden?

Jeg vil gerne at det kun er folk der selv har haft disse motorer der svarer så jeg kan regne med hvad der bliver svaret:)

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  HJÆLP mercruiser motor
  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 10
    #1   18. jul 2013 har selv en 19 fods campion med en Volvo penta 3.0 på fuld gassejler jeg ca 65 kmt og har et forbrug på mellem 46L og 52L i timen. ps Volvo og mercruiser er næsten det samme forstået på den måde at mange af reservedelene passer på både Volvo og mercruiser

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    jul 2008

#2   18. jul 2013 hey kenneth;) tak for din besvarelse, rart med lidt feedback... er forbruget så en 25 liter i timen ved halv gas? føler du at båden har kræfter nok til vandsjov?

• kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 10
    #3   19. jul 2013 for mit vedkommende har jeg ikke problemer med at trække 2 mænd af ca 90kg stykket på vandski så ja jeg mener at der er kraft nok til vandsjov ps hvad er det for en båd du har fået kig på

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    jul 2008

#4   20. jul 2013 okay tak...

jamen enten en champion allante eller en sea ray 180

• #5   20. jul 2013 Helt klart en v6 du vil blive træt af larmen og det sløve optræk en 3, 0

Kommentér på:
HJÆLP mercruiser motor

Annonce