{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Løft af 100hk påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Hej har en f100 Yamaha som skal hæves da den er monteret for lavt. Hvodan løfter man den nemmest den skal rykket et eller 2 huller. Jeg har desvære ikke noget løfteøje der passer på svinghjul. Kan man løfte den uden ?? Eller hvor han jeg få fat i et løfte øjet der passer.? Tænkte selv om man kunne klodse motor op og hæve næse hjulet på trailer. Men er er usikker på om finden på motor kan holde til det .

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løft af 100hk påhængsmotor
  • #1   6. jul 2019 Vi har lige sat en F100 på vores, vi ledte med lys og lygte efter en løfte dims... MEN de koster kassen ( kan findes på bla. Ebay ) der sidder et lille øje på motoren i forvejen ( det var der ihvertfald på vores ) det kan godt holde til at løfte i ! ! men motor er ikke rigtigt i rigtig vægtfordeling ... så en kraftig 3 arms aftrækker kan godt bruges til at skrue på sving hjulet.. det er en lille smule uhyggeligt at løfte i det lille øje, det er trods alt ikke små penge der hænger i et lille beslag ( så det skal gå rimeligt forsigtigt og ikke noget med at rykke for meget og for kraftigt ).... men en rigtig løfte anordning er helt klart at foretrække ... alt foregår på egen regning hvis det går galt .....
    Lad for guds skyld være med at løfte med donkraft, og helt sikkert ikke på den finde der sidder under benet, en smule forkert vægt og den kan gå af, der er alu støbegods og er IKKE beregnet til løft...

• #2   7. jul 2019 Jeg har før løftet motor i en strop som jeg placere mellem trim og motor. Der er den rimelig centreret.

Kommentér på:
Løft af 100hk påhængsmotor

Annonce