{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandscooter
  • #1   19. maj 2013 kan man godt... hvis du mener vand i motorrummet

• #2   19. maj 2013 nej ikke vand i motorrummet,den hiver vand ind gennem jet-pumpen og ind i motor når den er startet,vil den så ikke osse hive vand ind når man trækker efter sin båd.det er jo sådan at man ikke må sætte vandslange til uden den er startet for så kommer der vand ind i blokken.spørger bare, er med for at lære.

• #4   19. maj 2013 Det med vandslangen har noget at gøre med at den fylder vand i udstødningen og det kan rende baglængs ind i motoren. Der kan ikke løbe vand i din udstødning når du trækker den efter en båd da vand ikke kan løbe op af bakke uden det er under tryk.

• #5   19. maj 2013 Man må IKKE trække en saltvands kølet jetski eller vandscooter efter en båd, med mindre at man laver en hane på vandtryk siden.
    Når man trækker skien kommer der tryk i pumpehuset, og der begynder at komme vand ind i kølesystemet, men da motoren ikke er startet mangler man udstødnings gassen til at presse vandet gennem vandboksen.
    PÅ et tidspungt bliver udstødningen fyldt med vand, og det løber så tilbage ind i motor blokken
    Hvad er det for en vandscooter??

• #6   19. maj 2013 Hvis det er din seadoo sp, så ville jeg finde din trykslange fra pumpen og montere en rustfri kuglehane.
    Så kan du lukke den og trække den efter din båd.Man skal selvfølgelig huske at åbne den igen, men det vil sladre strålen selvfølgelig afsløre hvis man glemmer

• #7   19. maj 2013 jamen kenneth,syntes nok at havde læst det et sted og ja det er min gammle seadoo sp,men tak for tippet med den rustfri kuglehane, så er man da sikker på at der ikke kommer vand ind i motor blokken

• #8   19. maj 2013 velbekomme.
    skal selv have lavet det på min ny indkøbte kawa jetski.
    Du skal være sikker på at du skærer den rigtige slange fra pumpen, eller vil det ikke virke.
    Jeg mener at der kun er 1 slange på din maskine, på mange nyerer er der 2 trykslanger fra drevet, men jet kunde ikke finde en manual til din maskine der hvor jeg pleje at kigge

• #9   19. maj 2013 Det ved kenneth vist noget mere om end mig. I rest my case

• #10   19. maj 2013 Der er kun en slange på din maskine, men den skal klippes mellem pumpen og t stykket hvor vandet deles ud til udstødning og en ind i udstødningsmanifolden.
    Der er en komplet manual som en af de første hvis man gogler seadoo sp 1989 manual

Kommentér på:
vandscooter

Annonce