{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Ingen kølevandstråle på Mercury 75 HK fra 85 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg var ude og sejle idag og glemte at tage øreklapperne af min 75 HK mercury fra 85 (dette kom jeg først i tanke om bagefter), jeg sejlede ca. 30 min og der var fin kølestråle hele tiden. Da jeg senere løftede motoren op var øreklapperne forsvundet, så de er nok røget af under sejladsen. 3 minutter inden jeg lægger til kaj går vandstrålen pludselig ud og jeg kan ikke få den til at komme igen, jeg prøver at slukke og tænde et par gange imens jeg lægger til kaj men intet sker. Derfor besluttede jeg at lade den ligge og skrive til jer eksperter smiley

Håber der er nogen der kan fortælle mig hvad der er galt, har engang prøvet det samme for nogle år siden hvor vi sprøjtede med en kompressor ind i hullet hvor kølevandsstrålen kom ud, og det hjalp, kan der være noget skidt der har sat sig?

Da kølevandsstrålen stoppede begyndte der at komme lidt ekstra os/røg fra den øverste udstødning hvorefter vi stoppede den med det samme for ikke at køre den varm.

Ser frem til at høre fra jer og håber ikke der er sket den noget.

Det skal siges at sidste service den havde var i 2011, men har måske kun sejlet max. 10 timer siden, men kan det være impelleren der er gået til?

Fortsat god dag og på forhånd mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen kølevandstråle på Mercury 75 HK fra 85
Kommentér på:
Ingen kølevandstråle på Mercury 75 HK fra 85

Annonce