{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.982 visninger | Oprettet:

Opbygning af agterspejl {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har skåret mit agterspejl op på min båd og skal så til at opbygge den igen. Men så tænkte jeg på hvorfor man enlig ikke bare laver hele agterspejlet i glasfiber istedet for at lægge krydsfiner ind under?
Hvis glasfiberen er en stor tyk klump på 3-4cm må den da være meget stærk?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Opbygning af agterspejl
  • #1   12. apr 2013 Jeg tror glasfiber skal kunne give lidt efter ligesom træ gør. Jeg tror måske det bliver for stift. Men jeg har aldrig tænkt over det som du gør der. smiley

• #3   12. apr 2013 Ja muligt den vejer lidt mere men så har man heller ikke det træ som kan rådne.

• #4   15. apr 2013 Du SKAL have den vandfaste plade i og det er da også meget nemmerre at lægge viberen på og gøre det pænt og så VED du at det er gjordt RIGTIGE og træet rådner ikke hvis du laver det ordentligt du lukker det jo helt inde i glasfiberen.
    KIK i min profil det kan du tydelig se hvordan du skal gøre.
    MVH Hasse

• #6   15. apr 2013 hasse er det ikke alm krydsfiner du vil bruge? Det er jo svært 100% at undgå der kommer vand ind når man bore huller til motorboltene. Jaja silikone osv men i længden vil der sku komme vand ind. Jeg regner da også med at smide træ ind men det var da lige en ide der strejfede mig. og hvordan er det lavet på helt nye både da?

• #8   16. apr 2013 jvis du bruger sikafleks 291 og spænder det ordentligt sammen så kommer der sgu ikke vand ind

Kommentér på:
Opbygning af agterspejl

Annonce