{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Uttern 6000. Vand i kølen {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ved at købe en uttern 6000. Jeg har et spørgsmål. agter til højre ved benzin tanken er en fordybning hvor der sidder en håndpumbe på siden I fordybningen ligger der vand , lidt længer oppe er der et hul ned til kølen som er fuldt op med vand er det meningen hvis ja hvor kommer det så ind, det ligner noget som er lavet fra fabrikken syndtes bare ikke rigtig det giver mening mvh René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uttern 6000. Vand i kølen
  • #1   9. maj 2019 Læg billede ind af problemet, så er det lidt nemmere at hjælpe..

• #3   11. maj 2019 det kan være for at stabilisere når der fiskes. nordeck kan også fylde kølen.
    tjek om der er en prop.

• #4   15. maj 2019 Ja vandet kan løbe hele vejen gennem kølen har monteret en selvlænsende pumpe helt agter så den altid tømmes helt efter en fisketur
    Flere der har en 6000 har boret hul i den lille fordybning på dækket så de er fri for at lænse derfra og lænser kun agter fra

• Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 1
    #5   30. jun 2019 som michael b skriver der er helt som det skal være og med stor fordel kan man lave hul fra agter dækket og ned til pumpen så alt vand samles der og med en lænsepumpe med nivauføler kan den selv tæmme ved behov min er lavet sådan og med solceller til batteri så løber den ikke tør for strøm ----

Kommentér på:
Uttern 6000. Vand i kølen

Annonce