{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af båd i USA
  • #1   30. jul 2006 Ups..hvis der er nogen der er interesseret er min Campion 615 Vri til salg....

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #2   30. jul 2006 Har importeret flere biler derfra og det er altså ikke bare lige noget man gør....Ihvertfald kan man komme til at betale dyre lærepenge, men man kan selvfølgelig også være heldig...
    Dit første problem er at du ALDRIG køber noget fra usa du kun har set billeder af... Rejs over og gå den efter personligt... Taler af erfaring...
    Næste problem er at den ikke kan være i en container, og det gør transporten væsentligt dyrere.... Bemærk lige her at landtransport i usa er svimlende dyrt....
    Når din båd så ankommer til Danmark er der told og moms der skal betales af bådens købspris samt div transportudgifter... Det vil sige at du tager det totale beløb du har betalt til nu og lægger 35% oveni.....
    Alle problemerne med transport kan du selvfølgelig betale dig fra ved at lade agenter og shippingfirmaer sørge for alt fra transport fra sælger til pakning og afsendelse... Men uanset hvad skal du ihvertfald vide hvad du gør når du indleder dig med import fra guds eget land... smiley

• kenth h
    kenth h Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #3   30. jul 2006 jeg ved, at der er adskillelige der lever af at importere både fra USA og sælge dem i DK. Fyren jeg købte min nuværende båd af påstod, at han kunne sejle gratis ved at importere en båd, sejle i 2 år og sælge den i DK.

Næste gang jeg køber båd vil jeg 100% lurer dem finten af ...

Pointen er, at man skal "turde" købe noget på baggrund af billeder, derudover skal man have arrangeret shipping. For at udngå den høje told skal man importere den til tyskeland hvor den skal CE godkendes.

Derudover skal du være forberedt på et helvedes hyr med at konvertere strøm ... 220V/16A/60Hz->110V/32A/50Hz.

Det tager tid, men det er muligt

• #4   31. jul 2006 Nu ved jeg ikke lige med båd, men hvis mindre ting bliver fragtet fra usa og til dk, som en 'gave' skal man ikke betale told af den smiley

• #5   31. jul 2006 martin S: det kan man godt komme til, det kommer an på om den bliver taget i tolden, eller de åbner en anden pakke.

-Johannsen

• #6   31. jul 2006 Martin L: Hej Martin. Kan jeg ikke få din mail?

Mvh

Chrisitan

• #7   31. jul 2006 Hej Christian her er min mail: lyngem@sol.dk

• #8   31. jul 2006 Hej Martin.

Vil du ikke sende flere billeder på mollykc@mail.dk

takker

• Peter b
    Peter b Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Svar: 9
    #9   13. aug 2006 Hej Jeg har impoteret mange både fra USA til vider salg og har en ven i Baltimore. Jeg kan altid hjælpe med import men man skal værer klar over at både fra før år 2000 kan næsten ikke CE mærkes pga af ny lov i 2006 om at motoren også skal værer CE mærket.
    Man kan se mere på www.imci.org.

Kommentér på:
Køb af båd i USA

Annonce