{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet trailer = bøde
  • #1   20. jan 2013 Du må vidst heller ikke transportere noget på den trailer. Så der er kun den lange tunge vej ud og investere i en med plader smiley

• #4   20. jan 2013 Må du godt bare uden last dvs. Du må godt køre din trailer bag en traktor men du må ikke læsse båden på og køre den hjem. kontaktede færeselstyrelsen og det var det svar jeg fik at landmønd må gøre det samme er fordi de køre under ander regler da det er et erhverv. bøden vil være ca 10000 da du køre med uregstreret trailer har læs og måske over læs har du ike trailer kort får du også bøde osv osv

• #6   20. jan 2013 jep det kræver det self

• #8   21. jan 2013 Jeg troede at bare man havde en lygtebom, en advarsels-trekant også ikke kørte over 30 km/t, måtte man kører med næsten hvad som helst.

• #9   21. jan 2013 hvis den ikke er synet og godkendt samt plader på må den IKKE komme på offenlig vej LIGEMEGET om det så er en cykel der skal trække den og det er oplyst af politiet i Fredericia.

• #10   21. jan 2013 ved godt mange også skriver det i deres salgs annoncer på bådtrailer at den er uden plade men at man må køre med den hvis der er lys og trekant på men de ved så desværre ikke hvad de snakker om og man kan let komme galt af sted hvis man tror på deres sluder! en bådtrailer uden plade må KUN bruges til ophalervogn på havne områder mm

• #11   23. jan 2013 Evt. bøde / forsikringssag, er LANGT dyrere end at starte med at købe en trailer smiley

• #12   23. jan 2013 hvis det er en trailer til og spænde efter bilen så koster det 1000kr første gang og det bliver for dobbelt hver gang og det ved jeg for en af mine kammerater blev stoppet med det

og hvis det er efter en traktor så skal traktoren være indregisteret til landevej som en bil.
    det kan du se på nummerpladen hvis der er en sort streg rundt om den så er det kun til landbrug og hvis der er en rødstreg rundt om den så må den bruges til landevejen og så skal der også være nummer på påhæng
    og det giver en meget støre bøde

Kommentér på:
Hjemmelavet trailer = bøde

Annonce