{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Førstegangskøbende (Campion) {{forumTopicSubject}}

Er første gangs købende indenfor speedbåd...

Er sådan en båd et godt køb og er prisen ok???

http://www.dba.dk//asp/soegning/detail.asp?annonceid=45500140

Og hvad med denne???

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45541202

Er der nogen fordel eller ulemper ved at det er en bowrider????

Båden skal bruges til familie hygge samt noget vandsjov.

På forhånd mange tak for hjælpen....

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Førstegangskøbende (Campion)
  • #1   23. jul 2006 Hej, Altså det er jo begge meget fine både og er begge gode til vandsport, det med at det er en Bowrider gør jo bare der er mere plads. Ville nok bare ikke anbefale det hvis den ikke skal ligge i havn, f.eks ud for en morring ligesom min.

Tommy.

• #2   23. jul 2006 Hej Du burde vente med at købe båd til om vinteren for så er priserne i bund smiley

• #3   23. jul 2006 ville mene det er dumt at købe om vinteren da muligheden for at prøve inden køb ofte forsvinder..... hvis jeg skulle smide 100kilo ville jeg gerne prøve først

• #4   23. jul 2006 Som Campion-ejer MÅ jeg blande mig smiley
    Begge både du har kig på ser fine ud. Men hvis jeg var dig, så ville jeg nok bøffe den ekstra "slat" monetos den 505 koster. Motoren er nyere, og jeg tror du bliver glad for den ekstra plads en bowrider har.
    Desuden tror jeg du bliver træt af de der back to back sæder der er i den anden. Jeg kan ikke se fidusen i dem.
    Mark B omtaler en Campion der var til salg tidligere. Der vil jeg lige tilføje, at den udbudte pris, efter min mening faktisk var helt hen i vejret!! Den blev solgt alt for billigt. Og selv om min er ældre end omtalte båd, ville den aldrig ryge afsted for under 100 kilo.
    Dog er prisen på den 505'er du har kig på høj. Og der er oven i købet merpris for traileren. Den bør gå med til den anførte pris. Så er vi ved at være der.

Nap den 505'er. Den er klasse.

• #5   23. jul 2006 Hej Morten K.

KAn jeg ikke få din mail adresse???

• #6   23. jul 2006 Hej Christian L.
    Jo, det kan du, men det blir ikke her (pga. spam-frygt).

Jeg ansøger lige om et venskab med dig, så vi kan udveksle PM'er, ikke?

Mvh
    Morten

Kommentér på:
Førstegangskøbende (Campion)

Annonce