{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.117 visninger | Oprettet:

Torsk i Lillebælt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Har overvejet at tage ud og pilke en torsk i Lillebælt på onsdag, men ved ikke om det er sæson for dem nu og hvilken vanddybde de ca. står på.

Har ikke noget ekkolod, så hvis nogen kunne smide en pejling, kunne det da være fint. smiley

Regner med at sejle ud fra Lyngsodde under den nye bro.

Pft.
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Torsk i Lillebælt?
  • #1   13. aug 2012 Uden fishfinder, er det jo som at finde en nål i en høstak.
    Nå, men sidst jeg var der nede, så vi ikke nogen torsk blive landet på nogle af tur-bådene. Men vi fangede en del små torsk oppe ved den ny Lillebæltsbro.
    Åben google map. På Fyn siden er der en båd-bro med en stor hvid båd. Huset inde på land, er hvid med sort tag. Denne pejling holder du, og så vinkelret ud for den første store bro-pille. Ca. i det område fangede vi.
    Knæk & Bræk.

• #2   13. aug 2012 Vil nok prøve kaste fiskeri efter torsk på denne tid af året, 60g blink/pirk med en gummisprutte 5-10cm over blinket.

Kast ud lade den synke til bunden og hent den hjem i ryk og lad den stige og falde over bunden.

• #3   14. aug 2012 når jeg har været på lillebælt før i tiden har jeg udset mig en plet, så prøver jeg der, er der ikk noget jamen så prøver jeg et andet sted...lige pludselig har du en torsk med op på 15 kg:D

• #4   14. aug 2012 Det har du nok ret i Flemming, men det kræver vel søgning på mange hundrede pletter før en torsk på 15 Kg hives med op.
    En billig fishfinder kan spare en for mange tomme pletter.

• #5   14. aug 2012 Takker for jeres input smiley
    Hvis ikke der er den store chance for torsk i Lillebælt nu, hvornår er muligheden så bedst?

• #6   14. aug 2012 Der er torsk hele året. Se evt. inde på www.fangster.dk
    Søg så kun på Lillebælt og under fangster vælger du torsk. Så kan du se diverse fangster der.

• #7   15. aug 2012 men alligevel hvis du nu har en fishfinder så er det jo ikk sikkert at bare fordi der lige pludselig er 10 fisk på skærmen at der så går kæmpe torsk dernede...det kunne lige så godt være de der satans mulder tror jeg de hedder...dem der er lidt giftige:D

• #9   15. aug 2012 det er måske ulk jeg tænker på så?

• #10   15. aug 2012 Det må være en fjæssing du mener, for det er den enste giftige fisk vi har i de farvande. En Ulk kan man bare stikke sig på.

• #11   15. aug 2012 Hej alle.
    Var ude i dag og lod mig drive fra bropillen længst mod Fyn og over mod den gamle havn i Middelfart.
    Jeg vik bid 4 gange på et par timer, men desværre var de for små til at tage med hjem, så de blev roligt sat ud igen...

Men er der små torsk, er der vel også store???

• #12   16. aug 2012 Enig. Og det er også her, at en fishfinder kunne have hjulpet.

Kommentér på:
Torsk i Lillebælt?

Annonce