7.489 visninger
|
Oprettet:
Oliefyr {{forumTopicSubject}}
Der der nogle der kender til Kina oliefyr moderne der findes på markedet
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Reservedele er nok heller ikke lige en lagervare, tror faktisk ikke jeg nogensinde har hørt om nogen der køber kina vare kan få reservedele lige nu og her når man skal bruge dem ( selvom der ved køb bliver lovet at ALLE dele er lager vare hos importøren.... her er det erfaring der snakker når det gælder mc og ATV reservedele på mc værksted )
Kan god være du kan købe 5 stk for samme pris som ET webasto fyr, men vil aldrig sætte et sådan fyr i en båd, det kan blive den rene brændfælde ( det kan det selvfølgelig også med andre produkter, men ligefrem sætte chancen op.... nej det er et for stort sats )
Husk nu ! ! ! ! det er MIN mening og MIN erfaring med kina ting .... og der skal jeg nok få en anden mening at høre fra folk der har haft/ eller har et sådan fyr isat og som stadigvæk har deres båd ( her et år efter de har sat det i
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 113
dec 2007
Følger: 1 Svar: 6
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
På båden har jeg en Eberspracher.
jeg vil IKKE en bruge en Kina fyr på båden da kvaliteten er desværre ikke god nok til at man kan stole på .
maj 2013
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 256
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
Deres udstødning er ringe samt støbningen i varmeveksleren. Der er mange der har problemer med glødestiften, som så ikke kan skaffes efterfølgende.
Mange, rigtigt mange, monterer fyret forkert så der kan opstå livsfare.
feb 2006
Følger: 1 Følgere: 30 Både: 5 Emner: 20 Svar: 761
Det fungerer godt, og virker ret fornuftigt kvalitetsmæssigt.
Selvfølgelig skal man tænke sig om når man installerer det, men jeg tror det er sikkert nok sålænge installationen laves ordentligt.
Jeg skal have købt en kuliltealarm og have installeret, men det ville jeg gøre ligegyldigt mærke og model.
maj 2013
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 256
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
Det skal siges mit værksted er autoriseret Webasto center og Eberspächer forhandler. Jeg er selv Tidl. Webasto Danmark tekniker.
Oliefyr