vejledning til køb af Jetski {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
i et par somre har nogle af mine kammerater sejlet på jetski. og nu synes jeg ikke at jeg kan klare ikke at have en selv mere. men når jeg ser på DBA osv, er der stort set ingen til salg. men mit spørgsmål er så. hvor har alle jer der har købt brugte Jetski købt jeres?
Personligt hælder jeg mest til Yamaha Superjet 701 (mener jeg den hedder) men dem er der absolut ingen til salg af, men søger man i udlandet er der lidt at finde, men hvordan og hvorledes med at få den fragtet til DK? er der nogle der har erfaring med dette? og i så fald hvad koster sådan noget?
håber der er nogle der kan komme med lidt råd til en total nybegynder på dette område.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 317
maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Både: 7 Emner: 18 Svar: 91
Har hentet nogen stykker hjem fra uk, man kan nemt spare penge ved at købe en derovre fra, Men Men de fejler tit et eller andet, som der ikke oplyses om, defekt batteri , dårlig skrue , karburatore skal ha nyt paknings sæt osv osv,
Generalt de jetski der bliver sendt bliver rippet for de gode dele, og erstatet af nogle knapt så iorden dele..
har en del Uk hjemmesider hvis du stadig er intereseret i at hente en hjem ?
Ellers hent en i belgien , holland eller tyskland, prisen er mere eller mindre den samme..
og nej der er ingen Superjet 701 til salg i dk, fordi folk ikke vil af med dem igen de er for fede at sejle på...
Og når der endelig kommer en til salg, bliver den solgt med det samme
maj 2007
jamen det var også ligesom det jeg kunne gætte mig til, men der er normalt ikke nogle problemer i at få den fragtet til DK fra UK? jeg er skam stadig interesseret, så hvis du har nogle sider med "guldkorn" er jeg bestemt interesseret i dem
maj 2007
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Både: 7 Emner: 18 Svar: 91
Nick v, sidder i Norge på arb pt, kan sende dem så snart jeg kommer hjem.. Hvad søger du, standard? Eller skal der være lavet lidt ved den? Og et prisleje?
Med hensyn til fragt fra uk til dk er det ingen problem, og bliver lev på din hjemme adresse, eller hvor du nu vil ha den hen
maj 2007
så vidt jeg ved (ret mig gerne hvis jeg tager fejl) så var netop denne ski afsted til EM i Grenå for nogle uger siden, og der var en af mine kammerater med (en af dem der har en Superjet) og han var ikke lyderligere imponeret over den, den kunne sejle stærkt, men optrækket var vidst ikke så voldsomt så det ud til. men dette er dog kun hvad jeg fik fortalt, har jeg ikke selv set det.
maj 2007
og hoppe i bølger og freestyle, er netop det jeg vil bruge min jetski til
mar 2008
Følger: 1 Både: 1 Emner: 4 Svar: 23
maj 2007
maj 2007
maj 2007
mar 2008