{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.876 visninger | Oprettet:

Nick V
Nick V
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24

vejledning til køb af Jetski {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

i et par somre har nogle af mine kammerater sejlet på jetski. og nu synes jeg ikke at jeg kan klare ikke at have en selv mere. men når jeg ser på DBA osv, er der stort set ingen til salg. men mit spørgsmål er så. hvor har alle jer der har købt brugte Jetski købt jeres?

Personligt hælder jeg mest til Yamaha Superjet 701 (mener jeg den hedder) men dem er der absolut ingen til salg af, men søger man i udlandet er der lidt at finde, men hvordan og hvorledes med at få den fragtet til DK? er der nogle der har erfaring med dette? og i så fald hvad koster sådan noget?

håber der er nogle der kan komme med lidt råd til en total nybegynder på dette område.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vejledning til køb af Jetski
  • #1   9. jul 2012 Hvorfor spørger du ikke dine venner, som tilsyneladende har haft held til at købe Jetski

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#2   9. jul 2012 Det har jeg skam også gjort, to af dem har købt dem fra ny af, og de andre to har købt hver deres igennem nogle de kendte. Så der er der ikke meget hjælp at hente.

• #4   9. jul 2012 Hej.. det koster ca 212-312 Pund at få en jetski fragtet fra london alt afhængig af om den skal fragtes på en palle, eller i en træ kasse..

Har hentet nogen stykker hjem fra uk, man kan nemt spare penge ved at købe en derovre fra, Men Men smiley de fejler tit et eller andet, som der ikke oplyses om, defekt batteri , dårlig skrue , karburatore skal ha nyt paknings sæt osv osv,
    Generalt de jetski der bliver sendt bliver rippet for de gode dele, og erstatet af nogle knapt så iorden dele..

har en del Uk hjemmesider hvis du stadig er intereseret i at hente en hjem ? smiley
    Ellers hent en i belgien , holland eller tyskland, prisen er mere eller mindre den samme..

og nej der er ingen Superjet 701 til salg i dk, fordi folk ikke vil af med dem igen smiley de er for fede at sejle på...
    Og når der endelig kommer en til salg, bliver den solgt med det samme smiley

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#5   10. jul 2012 Bøgelund:

jamen det var også ligesom det jeg kunne gætte mig til, men der er normalt ikke nogle problemer i at få den fragtet til DK fra UK? jeg er skam stadig interesseret, så hvis du har nogle sider med "guldkorn" er jeg bestemt interesseret i dem smiley

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#6   10. jul 2012 Brian S: Benelli er desværre bare langt over midt budget, plus jeg har hørt at de ikke er ligeså sjove at lege på som Superjetterne.

• #8   10. jul 2012 Brian.. Den er kun sjov på fladt vand til race, dur slet ikke til at springe i bølger på, og meget mere besværligt og dyrere at skrue i på sådan en 4 takt turbo satan der:)

Nick v, sidder i Norge på arb pt, kan sende dem så snart jeg kommer hjem.. Hvad søger du, standard? Eller skal der være lavet lidt ved den? Og et prisleje?
    Med hensyn til fragt fra uk til dk er det ingen problem, og bliver lev på din hjemme adresse, eller hvor du nu vil ha den hen smiley

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#9   10. jul 2012 en sprit ny Superjet koster 54.000,- altså 4.000,- mere end den du linker til, dvs jeg får en ski der er 4 år nyere og ikke er blevet tævet halvt ihjel, fordi den er blevet brugt til løb smiley

så vidt jeg ved (ret mig gerne hvis jeg tager fejl) så var netop denne ski afsted til EM i Grenå for nogle uger siden, og der var en af mine kammerater med (en af dem der har en Superjet) og han var ikke lyderligere imponeret over den, den kunne sejle stærkt, men optrækket var vidst ikke så voldsomt så det ud til. men dette er dog kun hvad jeg fik fortalt, har jeg ikke selv set det.

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#10   10. jul 2012 og som han også skriver i annoncen: "Denne jetski skal du ikke købe, hvis du vil bruge den til at sejle og hoppe i bølger med, det dur den simpelthen ikke til, dette er og blir den vildeste RACE-SKI!!!"

og hoppe i bølger og freestyle, er netop det jeg vil bruge min jetski til smiley

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#13   14. jul 2012 Bøgelund: jamen det lyder super, jeg har lige fået af vide fra mine kammerater at skroget er anderledes fra '08 og frem, og at det er værd at købe netop dem, så jeg tror at jeg vælger at gå efter de nyere årgange. jeg fik af vide at jeg skulle regne med at skulle af med 30-40.000,- på sådan herhjemme hvis de kom til salg, så det er det jeg regner med at ville ofre på sådan en. Den skal helst gerne være så std. som muligt, da der i mit hovede så er mindre chance for at den har fået alt for mange tæsk.

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#15   14. jul 2012 Brian S: helt enig, men når man som jeg virkelig strækker sig ved de 35.000,- og endda kun MÅSKE kan snige sig op på 40.000,- til sådan et dyr, så er der altså langt op til 54.000,-

• Nick V
    Nick V Tilmeldt:
    maj 2007

#17   14. jul 2012 det ender det nok også med at jeg gør, så kan jeg bruge efteråret/vinteren til at finde en. nu må vi se.

Kommentér på:
vejledning til køb af Jetski

Annonce