{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedbåd certifikat.
  • #1   27. maj 2012 Det må du også hvis du afsluttede din søfartsskole med en eksamen i navigation og søvejsregler svarende til duelighedsprøven.

Så skal du bare henvende dig til søfartsstyrelsen.

• #2   28. maj 2012 det er ikke fra navigationsskolen men ubefaren skibsassistent, men der har vi jo også navigationsundervisning.
    der er andre her inde der siger det ikke dækker.

• #3   28. maj 2012 hvis du har afsluttet din skibsassistent uddannelse, så har du fået et bevis på at du har bestået søfartsstyrelsens duelighedsprøve til erhervssejlads, så må du gerne sejle speedbåd.
    og hvis du tager et ROC kursus, må du sejle som skipper på skibe op til 100brt, og som bedstemand op til 199brt.

• #4   28. maj 2012 Gustav hvornår er den regel med skipper op til 100 BrT vedtaget??

Mig bekendt er grænsen 15 meter såfremt du er skipper, og derudover har du ret mht bedstemand.

Nikolaj, jeg skrev intet om navigationsskole, jeg skrev navigation på duelighedsprøve niveau, det er en hel del under navigationsskole niveau. smiley

Normalt afsluttes et søfartsskole ophold med at man aflægger en erhversduelighedsprøve som Gustav skriver.

• #5   28. maj 2012 en erhvervsduelighedprøve, hed det også sådan i 1998.
    jeg har eksamensbevis fra Svendborg søfartsskole i 1998.
    Jeg prøver at ringe til søfartsstyrelsen imorgen og hitter ud af det.

• #6   28. maj 2012 Jeps, det hed det..... Jeg afsluttede Kogtved i 1996 og der hed det også erhvervsduelighedsbevis.

• #7   28. maj 2012 den regel med 100brt har været der så længe jeg kan huske, dvs ca 10år smiley man skal dog også have motorpasser bevis, 749kw. og 18mdr sejltid svendborg søfartsskole havde ikke afslutningskurser i 1998,

• #8   28. maj 2012 Hvordan ved du det når du ikke gik der sammen med mig på skibsassistent uddannelsen.

• #9   28. maj 2012 du skal have været på søfartsskole 2 gange 5 mdr? grundkurset kunne tages på fanø, nyborg, og svendborg søfartsskoler. det afsluttende kursus kun kun tages på frederikshavn søfartsskole, efter min 12mdr sejltid.
    jeg undlader at nævne kogtved, da den fortrinvis uddannede til dualpurpose, og ikke havde egentlige skibsassistent uddannelse.

• #10   28. maj 2012 Jeg har ikke snakket om anden skoleperiode, jeg skrev altså også ubefaren skibsassistent, men der er stadig et eksamensbevis, og stadig mere praktisk træning og navigation end et lille speedbådscertifikat kursus indebærer.

• #11   28. maj 2012 enig men det ændrer ikke på, at du ikke har ret til at sejle speedbåd. men herregud det tager en lørdag så er du sejlende.

• #12   28. maj 2012 Jeg har hørt det kan tages på en dag, men alt det der står på søfartsstyrelsens hjemmeside man skal kunne til prøven tager da en mindst en uge ak komme igennem.

• #14   28. maj 2012 Brian S, jeg har godt hørt noget lignende om det før, men prøv at se hvad der står på søfartsstyrelsens side om speedbåds certifikat i hvad du skal kunne, det stik modsat af hvad man hører fra folk der har taget det.

• #16   29. maj 2012 En tur fra Kalundborg,til Kastrup havn,og retur,5 timer+1650 kr,fattiger,så er det"får"klippet,det er rent til "grin".!
    Mvh. Leif H.

Kommentér på:
speedbåd certifikat.

Annonce