{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandscooter hvor ??
  • René M
    René M Tilmeldt:
    maj 2005

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #1   4. maj 2012 Ebay.de, Ebay.co.uk eller blocket.se

• #3   4. maj 2012 Synes der er mange der er for dyre

• #5   4. maj 2012 For 2 uger siden var der en Seadoo Rxp apple grenn and black, sejlet 93 timer, med alt i tilbehør til samt indregistreret trailer for 40000kr. Synes det var en meget fair pris men den var os væk hurtigt! Tjek hver dag div steder det går stærkt med de gode tilbud.

Ellers er der da den gule seadoo gtx på guloggratis til 45k! Den har efterhånden stået til salg længe måske han er til at presse i pris: (link fjernet)

Vh Kasper

• #6   5. maj 2012 Kan se du helst vil ha en til omkring 35000,-
    Du kan sagtens finde vandscooter til den pris, men pas nu på de ikke er +10år gamle og har sejlet +150timer for så er de 35K skidt givet ud..
    For så kan du snart bruge det igen på rep...
    Spar lidt mere sammen og køb noget li min, den har digi-timetæller og passet som den skal, men ja det er jo en vurderingssag, hvad man vil ha og hvor meget man vil ofre på sådan et stykke legetøj... (i første omgang ihvertfald)... smiley
    Held og lykke i jagten..

• #8   5. maj 2012 Brian S < Jeps har jeg fanget men siger bare han måske skal spare lidt mere sammen, for køber man en til den pris, er det svært at finde en nyere og iorden vandscooter..
    Også er det vist lige meget hvor man kikker, men man kan self. godt finde en billig i USA eller et land syd for grænsen, men inden den står klar i DK er den nok lige så dyr som en herhjemmefra... smiley

• #9   5. maj 2012 Hvis man henter en i England kommer der så noget oven i pris ? Fx told eller afgift !

• #10   5. maj 2012 Vil jeg ikke hænges op på da jeg ikke ved noget om det, men "man" siger jo at køber man ting og sager fra England så skal man IKKE betale told, men så igen køber man en bil/mc skal man jo betale afgift.. smiley
    Så ved ikke om der er noget på Vandscooter (mener måske nok der er afgift på både hentet udenfor DK)..
    Men man skal jo være sikker på den er CE-godkendt eller kan blive det.. smiley

Vil gerne høre om nogen ved noget konkret omkring det med at hente i udlandet.. smiley

• #11   5. maj 2012 Købte min rxp sidste år for 30000kr med trailer sejlet 120 timer. Den har bare virket 100% som den skal udover trim motor som jeg måtte udskifte! Kostede 100 dollars på eBay iøvrigt smiley så det kan sagtens lade sig gøre at finde en billig i fornuftig stand

• #12   5. maj 2012 Ingen told eller afgift fra eu land men helt sikkert en dyr hjem transport

• #13   5. maj 2012 Lars d: du har da i grunden lige selv haft billig vandscooter til salg! Hvorfor beholdte du ikke bare den? Den var da den fine model med indsprøjt og det hele smiley

Kommentér på:
Vandscooter hvor ??

Annonce