4.227 visninger
|
Oprettet:
Delebåd,kan man det? {{forumTopicSubject}}
Fået den eminente ide,syntes jeg,at man kan dele en båd.Vi er mange der har eller har haft noget der blev brugt alt for lidt.Se om kemi og ønsker passer..så del om det.Til fælles glæde.
F.eks har jeg en kabinebåd.Velegnet til fiskeri og weekend. Har du en motor? så vi klar.Båden i super stand og sprit ny trailer. Vi kunne jo holde et møde.Er du fra nordvestsjælland vil det jo være perfekt.
Mere generelt..kunne vi jo godt have en tråd om man vil dele.
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 25 Både: 2 Emner: 13 Svar: 2.398
http://www.baadgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=12352
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 74
Ingen ved hvornår, eller hvor mange dage om året, himmel og hav spiller sammen. Mon ikke at der hurtigt sidder 1 eller 2 sidst på sommeren, der føler at de har fået brugt båden mindre end andre og dermed have lagt i ovnen til en ordentlig gang ballade?
Jeg tror ikke rigtig på idéen. Fidusen er der. Men idéen holder nok desværre ikke helt i praksis.
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.147
aug 2006
aug 2009
Følger: 1 Både: 1 Emner: 2 Svar: 2
Skulle der nu alligevel være en anden halvgammel gut der sidder og tænker...ja måske.Så kom frem og vi holder et byggemøde
aug 2006
Vi har kørt med en båd-konto i en bank, løbende betaling til vægtafgift, vinterplads og forsikring. Samt et vedligeholdsbeløb, til dækning af diverse. Udgifter blev delt 50/50, uanset hvem der har ødelagt noget, og hvor meget man sejler om året. Har man været selvforskyldt i en skade, skal man dog selv dække.
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
Men det kan lade sig gøre, der skal bare være aftalt nogle spilleregler på forhånd og de skal være skriftlige, vil jeg mene.
MVH Frank
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 5 Svar: 126
Vi deler fast omkostninger. og benzin skal man bare selv have med, Da vi wakeboarder så er vi mest afsted sammen.
Har også en dedikeret konto i banken til båden. også mig som tov holder angående betaling af regninger etc.
Det kan virke, men kun med folk man kender og stoler på.
aug 2006
Delebåd,kan man det?