1.638 visninger
|
Oprettet:
ringkøbing fjord {{forumTopicSubject}}
hej . er der en der ved lidt om fjorden, er det muligt at ankre op ved søndervig , (fjord siden ) og sejle med gummibåd ind , og viden i det hele taget , ,ligger i kolding nu men overvejer kraftig at flytte , men skal også være noget at sejle efter , kan se der er 6 havne .,
hvidesande
ringkøbing
bork (hvor vi overvejer at ligge )
stavning
hemmet
skaven,
og evt gode fiske pladser ( flade,sild,etc )
alt info er velkommen
hilsen brian
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 4 Svar: 38
Du kan ringe, jeg har svar på alle dine spørgsmål, født og opvokset i Ringkøbing
sejlet der altid.
21462224
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 9 Svar: 15
Evt. smid det op i denne gruppe http://www.baadgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=119
Ringkøbing Fjord.
Ligger selv i Bork Havn, har ikke erfaring med de andre havne sådan direkte, er nyere bådejer, men syntes bestemt at Bork er en hyggelig lille havn. Kan dog tilføje at hvis det er Baylineren 3555, så tror jeg IKKE det er Skaven du skal vælge (Lav vandstand)
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 6 Svar: 86
thomas ., jo det er baylineren, jeg kan fortælle dig at ligger i kolding nord nu ,., og det er det mest dødsyge ., og spc hvis man har børn / lidt størrer der er simpelthen ikke en skid ., nu er den eneste " butik "
pølsevognen også lukket ,m har på et tidspunkt været i bork og der må man da sige der er liv.
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 16 Emner: 11 Svar: 240
Flyt båden til Juelsminde, det er en hyggelig havn, som lige er blevet udbygget med ca 120 pladser, byen ligger helt nede ved havnen. Om sommeren er der masser af folk som lige kommer ned og vender, på deres motorcykel, amerikaner/veteranbil og får en is. Der er flere muligheder for at få noget at spise, på havnen.
Der er fest to gange om året, på havnen; den almindelige havnefest og fest-i-hvalen.
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 6 Svar: 86
hilsen brian
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 4 Svar: 38
ringkøbing fjord