{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.191 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING STJÅLET BAYLINER {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er netop hjemvendt fra ferie -desværre til en manglende båd og bådtrailer. Se linket nedenfor.

http://baadgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=2418

Sættet forsvandt fra Svendborg natten til mandag d. 22/8-2011 og umiddelbart ingen interesse fra politiets side, for at lede efter den.

Traileren har registreringsnummer PL 5551 og båden ligner alle de andre Bayliner 175...

Send mig en besked her på siden hvis du har hørt eller set noget!

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING STJÅLET BAYLINER
  • #2   28. aug 2011 En GPS-tracker er nytteløs, hvis det er prof. Har fået stjålet en helt ny Porsche 911 forrige år, den dukkede aldrig op, trods forsikringsgodkendt GPS-tracker.

• #3   28. aug 2011 Skal nok kigge rundt om fyn...

Synd du ikke fik den solgt. Hvis jeg ikke husker helt galt havde du den til salg.

• #4   28. aug 2011 Se på den lyse side, havde sgu været nedtur at ha gået og fikset hele vinteren og den så forsvandt i foråret smiley

Hilsen pessimisten

• #5   29. aug 2011 Brian S: For én gang skyld vil jeg kommentere et tåbeligt indslag - dit!
    Før man udtaler sig om noget, skal man vide noget om det man udtaler sig om. Båden var tyverisikret ved at stå på en låst trailer, i en garage med en låst bil parkeret foran.
    Det kan ikke passe, at man skal montere for tusindvis af kroner ekstra udstyr i sin båd, for at have den i fred. Her har de gjort sig så mange anstrengelser, at der sandsynligvis ikke havde været vundet noget ved at montere en tracker.

Såfremt du har supplerende oplysninger, der ikke kræver bagklogskabens klare lys for at skinne igennem, så ser jeg frem til din hjælp - hvis ikke bedes du undlade yderligere kommentarer.

• #6   29. aug 2011 Hørt !

• #9   30. aug 2011 Brian S:
    I dit sidste indlæg kommer du med nogle gode ideer på en god måde, hvorfor ikke starte sådan istedet for at sparke til en der lige har fået stjålet sin båd. Der er langt mere indhold i dit sidste indlæg.....

Kommentér på:
EFTERLYSNING STJÅLET BAYLINER

Annonce