{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.813 visninger | Oprettet:

mads k
mads k
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 8

mercury 60hk efi {{forumTopicSubject}}

Har en af de nue mercury 60hk efi motorer. Den gir lige den hyle tone når man starter og så kører det bare. Men den er begyndt, når den får fuld gas, at komme med den lyd og nogen gange efter lidt tid, så er det som om den hakker helt vildt, ligesom når en bil går i begrænseren. Hvad kan det skyldes? Har skiftet tændingslåsen på den, kan jeg det være en løs kontakt eller et eller andet der som jeg har gjort forkert.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  mercury 60hk efi
  • #1   8. jul 2011 Har du omdrejningstæller på den?
    Det du beskriver lyder som den går for mange omdr. og så hyler advarselshornet og begrænseren afbryder tændingen indtil den er nede i omdrejninger igen.

LarsH

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    okt 2010

#2   8. jul 2011 Ja, den går nemlig kun lige maks 30knob og går næsten op på 6000rpm.

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    okt 2010

#3   8. jul 2011 Men f.eks lige når vi sætter den i vandet, så kan den bare få fuld gas lidt tid. nogen gange så hyler den lige, men hvis den bare lige får lov at blive ved, så stopper den og de er intet. Først efter lidt tid den begynder på det.

• #4   8. jul 2011 Læs din instruktionsbog Mads smiley

Det kan også være en temperaturalarm.

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    okt 2010

#5   8. jul 2011 Men når vi sætter den i vandet, så kan den godt lige hyle lidt i starten når den får gas, men hvis jeg bare holder på, så forsvinder det igen. Den går kun lige knap 30knob og næsten 6000rpm. Men den er først lige begyndt med det her for et par dage siden. Og når den så først er der hvor det føles som om den går i begrænseren, så vil den kun op på 2000rpm. Men der er ingen mislyde fra motor

• Peder W
    Peder W Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #6   6. sep 2015 Fik du løst problemet med din motor i 2011?
    Hvad var galt?
    Har en motor med samme problem.

Kommentér på:
mercury 60hk efi

Annonce