{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Import {{forumTopicSubject}}

Hej
Står og vil gerne importere en båd fra USA, men har slet ingen erfaring på dette område. Samt hvad en container koster og få over atlanten og hvilke forholdsregler der skal tages når man køber en båd fra en forhandler elle privat derovre, skal man have en person til undersøge den derovre ? samt hvordan ordnes shipping fra sælgers bopæl til havn? Hvis der er nogle der har prøvet det før, vil jeg meget gerne have en samtale med personen, for ligesom at kunne danne mig et bedre overblik. Så hvis der er nogle der har lidt tid, vil jeg med glæde ringe dem op og få en snak omkring import.

Så send gerne et nr i PM eller her på indlægget.

Bedste Hilsner
Kristian Sørensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import
  • #1   24. jun 2011 Hej jeg har selv kigget på både fra usa. så jeg følger lige med her. Hvad er det for en båd om man må spørge?

• #2   24. jun 2011 Hvor står båden ? Hvor bred er den ? En std. container er kun 2.34 m i indvendige mål og 2.39 m høj.
    Det er en god ide at have en til at se båden. (har dog selv købt flere uden at have set dem. med held) Men det kommer også an på prisen. Er det en båd til 2.000 eller 25.000 $
    Send evt. en PM da jeg har kontakt i USA.

Mvh
    Per.

• #3   24. jun 2011 Hopper lige med her for går lidt med de samme tanker om at hente en Campion Chase 910. Men hvordan med moms? Og hvad med ce godkendelse, det er jo ikke alle både derovre der har det..

• #4   25. jun 2011 Containeren vil blive indfortoldet i Holland, hvor momsen er billigere. ce godkendelsen, ja den slipper man jo desværre ikke for hvis man vil følge de latterlige regler der er for det. Hmmmmmmm medmindre du køber en båd fra før ce reglen kom, og holder din kæft..................

Kommentér på:
Import

Annonce