{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vedr. forsikring af Jet-ski.
  • #1   23. maj 2011 Jeg har min vandscooter forsikret ved Tryg. Der har jeg ikke haft nogle problemer. Men jetskien vil de desværre ikke forsikre.

• #2   23. maj 2011 * Yacht Pool vil heller ikke

• #3   23. maj 2011 Okay, de spurgte nemlig hvor mange hk den, havde, og da jeg svarede 80, så droppede de det med de samme, lidt mystisk. ..

• #4   23. maj 2011 Hvilken maskine er det præcis du prøver at få forsikret? Jeg har aldrig haft problemer med Tryg, de har både taget de 155 GP1200R'eren har samt de 215 min Campion Allante havde. Det skal siges der kun er snak om ansvar.

Skal du forresten ikke have oprettet maskinen herinde? smiley

• Oliver S
    Oliver S Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #5   23. maj 2011 Morten A

I hvilket prisleje ligger priserne i forsikring for vandscootere?
    Man burde jo nok have en, om man får brug for den eller ej..

• #6   23. maj 2011 Jeg har desværre ikke fået anskaffet mig en maskine endnu, da jeg ville høre mig omkring mht. forsikring først.

• #7   23. maj 2011 Jeg giver 350,- for min med ansvar.

Jeg tror desværre du får svært med jetskien.

• #8   23. maj 2011 Det kan ikke lade sig gøre og forsikre en jetski i Danmark har ringet til samtlige forsikringer ! Du kan være heldig og få den kasko under din indbo hvis du kan snakke for din sag.... Men ansvar kan IKKE lade sig gøre lige meget hvad andre siger! Så den ihvertfald ikke lovligt forsikret!!!!

• #9   23. maj 2011 Det passer ikke helt Laleyenda.. Jeg har snakket med Codan i dag, og det var muligt.. Så jo, du kan godt få forsikret din jetski smiley 1500,- om året for ansvar. Det eneste de kræver er, at den er importeret efter 2006, og den er CE godkendt.
    Kasko forsikring koster 11% af skiens værdig + ansvar. dvs. hvis det er en ski til 50.000, så koster kasko 11% af 50.000 = 5.500,- + ansvar som er 1.500,- Så i alt koster kasko 7.000,- om året. Skåret godt og grundigt ud i pap smiley

• #10   23. maj 2011 Sjovt nok har lige snakket med dem igår og der sagde de at det ville de ABSOLUT ikke og havde aldrig gjord det, hvis de havde det var det en fejl for de forsikrede OVERHOVEDET ikke jetski pga der netop var den tvil i danmark om jetski/vandscootere var lovligt!...

Og desuden er der ingen JETSKI som er CE-godkendt til det danske markedet smiley

Men med dette sagt kan det sagtens lade sig gøre og have en CE-godkendt jetski.

Godkendelsen gælder bare ikke i det danske land.

• #11   23. maj 2011 Der var en anden herinde som sagde han havde på sin jetski hos tryg også og havde haft det de sidste års tid og fik så hans police nummer og ringede til dem for at høre og pludselig var hans forsikring ikke gyldig... såh undskyld mig hvis jeg undre mig MEGET over det.

Men hvis du har trickset så del det lige med os andre, bare den bliver forsikret LOVLIGT!

• #12   23. maj 2011 Det er meget mystisk.. Jeg forstår ikke helt det med CE-godkendelsen, fordi hvis du køber en jetski igennem kawasaki danmark, med CE-godkendelse, så burde den da gælde.? eller hvad ?

• #13   23. maj 2011 Nej en stand-up jetski godkendelse lever ikke op til det danske CE godkendelse det er ihvertfald hvad jeg har fundet frem til ved at ringe til både yamaha og kawasaki, det var deres svar til mig for der er tusind som siger at de er CE godkendt, så derfor undersøgte jeg det.

Og SVARET ER HELT KLART NEJ! de er ikke ce godkendt til dansk marked.

Men hva faen køb en jetski og sejl ordentligt lad være og sejl ved bade gæster og steder hvor du irritere andre så er der ingen der broikker sig.

• #14   23. maj 2011 Ja okay, men jeg synes nu ærlig talt der er stor uvished om alt det med jet-ski..
    Ja, man skal både sejle og respektere badegæsterne og de andre sejlene, selvom man har forsikring eller ej!! Men en ansvars forsikring ville være lækker, hvis der nu skulle ske noget. Men jeg kan fornemme der er mange, der ikke har forsikring på deres ski.??

• #15   23. maj 2011 Der er INGEN i danmark der har ansvar på deres jetski... Ihvertfald ikke en lovlig.. der er nok nogen som har på den men den dækker ikke hvis uheldet skulle være ude.. smiley

• #17   23. maj 2011 Hehe, nå okay smiley Må jeg egentlig høre hvad du fik for din fine grønne og hvide jetski ?

• #18   23. maj 2011 Det kunne sagtens være sådan noget jeg er ude efter smiley

Kommentér på:
Vedr. forsikring af Jet-ski.

Annonce