Nye features på BaadGalleri.dk ! {{forumTopicSubject}}
Hej brugere af BaadGalleri.dk !
I dag kan vi præsentere flere nye features på siden, og disse er som følger:
- Det er nu muligt at uploade flere billeder på én gang i fotoalbums og markedsannoncer.
- Man kan nu rate videoer.
- I fotoalbums er det for VIP-medlemmer muligt at se billeder som slideshow.
- Når man har uploadet billeder til sin bådprofil, er det nu muligt at flytte rundt på billederne, så man får den rækkefølge man selv ønsker.
- Vi har rettet den fejl i uploadet i fotoalbums, der gør at det sidste billede uploades først.
- Det er nu muligt at se "Min side", som andre brugere ser den - tryk blot på det nye ikon, som du finder ved siden af "Min konto" i topmenuen.
- Hvis du har oprettet mere end én båd, kan du nu ændre rækkefølgen på disse, hvis du fx. ønsker en kronologisk opstilling.
- Ligeledes kan du nu angive tilknytning til din båd. Valgmulighederne er; "Min båd" og "Tidligere båd".
Da langt de fleste både er i kategorien "Min båd", vil denne tilstand blive sat som default, og vises efterfølgende ikke i bådprofilen, som den anden mulighed.
Hvis du vil ændre på tilknytning eller rækkefølge, skal du gå til "Min konto" - "Mine både" ( http://www.Baadgalleri.dk/myaccount/gal_alle_mine.aspx ) og her foretage de ønskede ændringer.
Desuden er der generelt blevet rettet en del småfejl på siden, og vi håber at det letter brugen af BaadGalleri.dk .
Skulle du opleve problemer med de nye features, kan du enten skrive i tråden her, henvende dig til en hjælpeadministrator, eller skrive til os via "kontakt".
God fornøjelse!
Med venlig hilsen,
BaadGalleri.dk
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 10 Svar: 52
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 16
jul 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
Kære Alle
Så skete det langt om længe. For første gang nogensinde vil der i Juni blive afholdt fysisk bådauktion. Se mere på www.havneevent.dk Programmet skulle være klar i morgen'
Hilsen Jesper
Nye features på BaadGalleri.dk !