{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

køb af vandscooter {{forumTopicSubject}}

ja jeg har godt kunne tænke mig en vandscooter, og har os pengene til den, men er bare bange for at købe en maskine og så kort tid efter man har fået den så springer motoren i luften, og så er der lige det om man vil få den brugt, for ved ikk hvor sjovt det er selv at ta ud på den.

Har kig på en seadoo rxp 215 fra 06
Den har fået ny alu kobling men har ikke fået lavet kompresssor endnu

hva siger i ??

Kommer fra bramming nær esbjerg, hvor sejler i på dem? der er jo fandme snart fredet områder alle steder?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  køb af vandscooter
  • #1   5. apr 2011 Rolig nu, mener ikke loven om at vandscootere ikke må sejle i naturfredede områder er blevet vedtaget ??? ret mig hvis jeg tager fejl ?

• #2   5. apr 2011 Kobling?? Der er ingen kobling på sådan en maskine. Men se og få lavet kompresseren. Ellers er det da en rimelig stabil maskine. Sejl hvor det passer dig det gør vi andre.

• #3   5. apr 2011 det har sælger sagt der er lavet kan lige sætte ind hva han skrev:

Den røde har fået alu-kobling. De 17.000 kr. dækker og udskiftning af kobling samt diverse service.

Det kan være det er det i kompressoren der er skiftet

• #4   5. apr 2011 han siger det er en alu kobling, men kan det være han har misforstået noget så det måske er de skiver i kompresoren der er skiftet??? men 17000 til det argg, har bare en kviterring fra et firma med et beløb på 17000, men der står ikke noget om hvad der er lavet...

• #5   5. apr 2011 det er den kobling der trækker kompressoren, den skrider når du lander efter at være hoppet ud af vandet, ellers ville kompressoren blive rykket fra hindanden, når den fra fuld gas pludselig går mange omdrejninger ned når den får bid i vandet. Original er det jo keramikskiver i den kobling, men de splintres med tiden og smadrer hele motoren når det sker.

• #6   5. apr 2011 Hvad vil du så tro, at der er kommet ny kobling på og at det med skiverne er fikset så?

• #7   6. apr 2011 Det er rigtigt som eigilck siger, der sidder en slip kobling på akslen i kompressoren. Der sidder der en koblingsskive på hver side af tandhjulet. Originalt sidder der nogle keramiske skiver i som splintres, dette er set ved maskiner der har gået 5 timer og nogle køre 100 timer så det er det første man skifter hvis man køber sådan en. Det lyder tydeligvis som om sælger ikke har en pind forstand på det han siger ?

• #8   6. apr 2011 Det må være hele den kompresser aksel der er skiftet ihvertfald så. Kan bare ikke forstå det kan være så dyrt. Jeg skiftede selv hele lortet i min og det kostede mig 3000kr ca. Så 14000kr i arbejds løn øhh.. smiley

• #9   6. apr 2011 så for han sku lov at beholde den

Kommentér på:
køb af vandscooter

Annonce