1.299 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "vægt på båd"
Vægt på båd.
Halløj netværk. Jeg overvejer at købe en 21 fods motorsejler. Mit spørgsmål er, hvad vejer sådan en fætter. Kan den køres på en trailer eller kræver den en lastbil? Jeg håber her er hjælp at hente...
Halløj netværk. Jeg overvejer at købe en 21 fods motorsejler. Mit spørgsmål er, hvad vejer sådan en fætter. Kan den køres på en trailer eller kræver den en lastbil? Jeg håber her er hjælp at hente...
Skrevet af: Sonny H - 19. okt 2018
Vægt på min båd
Hej Alle er der nogle der ved hvad vægten er på min wesling 16ht det er kun vægten på min båd, jeg har vægten på motor. evt. et link hvor jeg kan finde oplysningerne
Hej Alle er der nogle der ved hvad vægten er på min wesling 16ht det er kun vægten på min båd, jeg har vægten på motor. evt. et link hvor jeg kan finde oplysningerne
Skrevet af: Allan K - 6. apr 2020
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
- Fræse havestykke 1.625 kr.
- Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
- Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
- Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
- Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
sep 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Både: 6 Emner: 85 Svar: 1.898
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Både: 1 Emner: 33 Svar: 129
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
til sammenligning så er totalvægten på min kegnæs med tom tank lige i omegnen af 700kg,
MVH Frank
vægt på båd