{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Thomas R
Thomas R
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvordan sikre man båden ikkeer stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej, er ved og købe en båd. Men hvordan sikre jeg mig båden ikke er stjålet? der er jo ingen reg attest på sådan en, og alle kan jo printe nogle standard papire ud om båden. Vi skiriver self en slut seddel men er den min eneste sikkerhed?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvordan sikre man båden ikkeer stjålet
  • #1   14. okt 2010 Yeps det er det.
    Man kan jo starte med at kontakte det lokale Politi, og høre om en given bådtype med evt. serienummer xxxxx er meldt stjålet.

Men som sagt, kan en båd let bygges om, males om osv. osv....og så finder man aldrig ud af, om den har været stjålet.
    Få evt. kopi af tidligere slutsedel, fra sidst båden blev handlet.
    Men som du selv beskriver, kan man være uheldig og købe/sælge en varm båd.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    maj 2008

#2   14. okt 2010 Altså han har kvittering på service osv. men ikke en slut-seddel fra da han selv købte den. Men der er jo bare ikke noget som giver mig nogen sikkerhed syntes jeg?

• #3   14. okt 2010 forsikringspapirer er også tit en god indikator ,

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    maj 2008

#4   14. okt 2010 Oka, så hvis han bare har forsikrings papire skulle den være iorden?

• #5   15. okt 2010 Der er på de fleste både et typegodkendelsesplade, (Nyere både) hvor der også står et "Stel nr" hvis vi kan kalde det, det.

Og i påhængsmotorere er der et motornummer politiet kan slå op.

Der er nogle forskellige databaser politet kan kigge i, nogle ved ikke de har adgang itl dem da de ikke bruges så tit,

Kommentér på:
Hvordan sikre man båden ikkeer stjålet

Annonce