{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ups - båd tabt i kryde
  • #1   25. sep 2010 Øøhmm...... Han skriver krogen være må gledet af?? - jeg tror nu mere han helt har glemt at sætte den på??? smiley eller?

  • #2   25. sep 2010 Krogen kan knække, wirer eller stroppen kan springe eller bremse i spillet kan knække. Og vupti...........så har man båden på gaden.
    Jeg har sgu` altid en kraftig kæde med karabinhage forbundet til båden, som en ekstra sikkerhed.


  • #3   25. sep 2010 Jaa det rigtig men det var bare siden han sagde at ingen stropper var flosset/knækket?

  • #4   25. sep 2010 Satme ellers en fin skude... og så endda i det mest trafikerede kryds i nykøbing..

  • #5   25. sep 2010 er jeg den eneste der har stropper over båden under transport???
    og en lygte bom siger jo ikke noget om hvor stor traileren er....
    men jo han har nok glemt og slå låsen til på spillet...


  • #6   26. sep 2010 Vores er også spændt fast med de her bånd men spændesystem + sidder der låsekrog i fronten.

    Men hvor er det bare surt for de ejere, håber skaderne er små.


  • #7   26. sep 2010 den er ikke spænde fast efter forskrifterne.. da man skal have 100% frem og det halve til sideren og bag ud... og det kan han ikke få uden af have stroppet over den.
    hvis de var der så er det sjovt af der kun er fiber skade... mon ikke manden ikke viste hvad han lavede...
    og en krog er jo heller ikke nok til aådan en båd min på 350kg har 2 stroppe på ved længerer ture over 1 km...
    lygte bommen skal jo ikke nødvindevis ikke passe til traileren og min er lige så stor som min fars og han må læsse 2000kg..

    men ja der er sku en stor båd til en "bil" trailer....


Kommentér på:
Ups - båd tabt i kryde

Annonce