{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  jet både
  • #1   24. apr 2006 Hej, hvad jeg har hørt runt omkring Jet er ikke så godt, når det drejer sig om bølger, da jet motoren hopper ud af vandet i lidt sø, så føles det som om båden bremser - MEN kun hvad jeg har hørt, men har også hørt det fra et par personer.

• #2   24. apr 2006 tak for svarene,jeg har taget chancen og købt en byaliner jazz så jeg håber det bliver sjovt.
    hvem forhandler egentlig stumper til sådan nogen.
    mvh morten

• #3   24. apr 2006 Hej,

Der var en del producenter af jetbåde der startede op i 90'erne. De fleste havde mercury motorer på først 90 og siden 120 hk. I dag er de fleste jetbåde udstyret med 175 hk eller mere.

De havde ikke den helt store succes til at begynde med, og det var vel kun Sea Doo, Yamaha og Sugar Sand der fortsatte med at lave jetbåde.

Teknisk set er jetbåde noget nær det optimale - de trækker fuldt hele vejen igennem, og har ikke propelbådenes problemer med kavitation.

Effektmæssigt er der større modstand io en jetbåd end i en propelbåd op til ca 40 knob. Derover er vandjetten den mest effektive fremdrift - dog undtagen de egentlige overflade drev. Der er ikke mange både der kommer op på siden af en båd som den Morten nævner ovenfor.

Triton Marine er dem du skal snakke med mht. reservedele til motoren in en Bayliner Jazz. God fornøjelse med båden!

• #4   27. apr 2006 så har jeg været ude og sejle med min jet båd og den sejler af røvens til motoren går som den skal men båden sejler ikke mere end 5 knob så jeg har lidt mistanke om at drevet er defekt,er der nogen måder man kan kontrollere det på,når man kigger på det ser det ellers fint ud,

• #5   10. maj 2006 Det kan være akslen som drejer over i skrugen eller på svinghjulet, altså defekt not gang.

Kommentér på:
jet både

Annonce