{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.359 visninger | Oprettet:

Er her nogen fra vestsjælland? {{forumTopicSubject}}

Hvilke slæbesteder bruger du? eller har du din båd på bådplads, i så¨fald hvad giver du for pladsen?

Er der evt. nogen i omkreds af kalundborg/Slagelse/korsør som evt. ville mødes med båd og tage ud at fiske sammen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er her nogen fra vestsjælland?
  • #1   11. jul 2010 http://www.slaebesteder.dk/

Her kan du tjekke slæbesteder.

Jeg bruger selv kalundborg og reersø.

• #2   11. jul 2010 Tak.

Jeg kender kun Reersø og fiskestederne der omkring, hvor fisker man henne, når man tager ud fra Kalundborg og hvor lang sejltid er der til fiskestedet?

• #3   11. jul 2010 jeg tar ud fra korsør og stisnæs dog skal jeg min bruge en uges tid mere på min båd før den er sejlklar igen .. men er da klart ´frisk på at tage ude sammen og fisk lidt.

• #4   11. jul 2010 Fra kalundborg er det røsnæs og asnæs spidserne.

Der er ca.10km (5,4 sømil ;-))

Der skulle også være nogle gode bule steder længere ude, men jeg har aldrig prøvet.

• #5   11. jul 2010 hey .
    Der er reersø, mullerup, korsør du kan ligge i fra..

det gør jeg smiley

Hvad vil du fiske , torsk, fladfisk eller ??

• #6   12. jul 2010 John N:

Du siger bare til når du er færdig, så vi med på en tur.

Lasse D:

Ok, tak. Det vil vi nok prøve.

Hermann:

Mullerup har ikke så god rampe, der er som jeg har hørt flere der er røget i med bil og båd derude. Reersø har ny rampe som er god, men fra onsdag til søndag er der havnefest, så gider vi ikke køre derud, så der jo ikke til at komme til for mennesker og biler.

Jeg fisker helst fladfisk, men min familie fisker alt. ´Fra Reersø fisker vi ved spidsen, ved musholm og elefantgrunden.

• #7   12. jul 2010 Christian H.

Ok, vi snakker om at sejle ud i morgen eftermiddag, der skulle blive godt vejr.

Vi lægger bare i fra Reersø, det billigere. Kan se Mullerup Havn tager 900 for årskort og Reersø tager kun 400.

• #8   12. jul 2010 Hvad med ved 15 tiden og så kommer vi alligevel til Mullerup, så lige dine billeder og der er jo lavet nyt slæberampe siden vi sidst så det.

• #9   12. jul 2010 Det bare ok. Ellers hvis du bor i nærheden kan vi måske hjælpe.

• #10   12. jul 2010 Vi kan ikke nå at det i aften og der er også mulighed for byger, vi ved endnu ikke hvordan båden er at sejle i.

10 km. så kunne vi godt finde ud af noget.

• #11   13. jul 2010 christian H hvis du er frisk på at lave noget selv så har jeg en lille 13 " speedbåd til billige penge som stå i diannalund sender pb med info

Kommentér på:
Er her nogen fra vestsjælland?

Annonce