{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

mathias r
mathias r
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

vandscoot/jetbåd hvor, hvorfor, regle? {{forumTopicSubject}}

jeg har en vandscooter (jetbåd) seadoo rxp, jeg har lige være i aabenraa for at søsætte den, men uden held der er den ikke tilladt, da de ikke mener den er tilladt i DK. Så vidt jeg ved er flere danskere blevet frifundet for at sejlt på dem. Har jeg en chance for at få den i vandet i aabenraa, hvis ja hvad skal der til/hvad skal jeg gøre?

er der andre steder i sønderjylland hvor det er tilladt at søsætte min vandscooter/jetbåd, og kan det være en mulighed at sætte den i, i flensburg havn? Nogle der ved om det er lovligt at sejle på den der?

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandscoot/jetbåd hvor, hvorfor, regle?
  • #1   9. jul 2010 hvem siger du ikke må? hvis det bare er et skilt der står ville jeg i hvert fald bare sidde den i vandet, og hvis der står nogen og siger du ikke må, så sig de kan ringe til politiet og at de ellers ikke skal blande sig i hvad DU gør

• #2   10. jul 2010 hvis den er ce godkendt cat c er det en båd fortæl folk det på en ordentlig måde og måske med tid vil folk ikke være så pisse sure på jet folket,

• mathias r
    mathias r Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #3   10. jul 2010 det er havnekontoret der siger det. man skal være medlem for at sætte båd i og de vil ikke lade mig være medlem fordi jeg har en jetbåd (seadoo rxp).
    men nu er jeg at finde alt der beviser det er en båd.

• #4   10. jul 2010 gå til politiet og få en underskrift på det og vis den på havnekontoret

Kommentér på:
vandscoot/jetbåd hvor, hvorfor, regle?

Annonce