{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.593 visninger | Oprettet:

Søren S
Søren S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Trailer med plader uden reg attest..? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Har købt en lille jolle med en variant trailer til, som er indregistreret, dog følger der ingen papirer med til traileren, men den er ikke afmeldt eller noget.

Hvad er konsekvenserne ved ikke at have attesten?

Og det er vel noget bøwl at få en ny attest af skat når man ikke lige ved så meget om den tidligere ejer....

Tak for hjælpen.

Mvh Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer med plader uden reg attest..?
  • #1   10. jun 2010 tja du har i hvert fald ingen dokumentation for det er din trailer.
    Der må da findes oplysninger om tidligere ejer. du har vel noget telefon nummer eller adresse på ham du købte den af

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   10. jun 2010 Tak, nej jeg har kun min slutseddel fra ham jeg købte den af hvor vi noterede stel nummer så jeg ikke kom i klemme og det var hans idé, og han var en ældre reel mand(tror jeg), men han havde fået den i bytte for nogen år siden og havde fået attesten med, men havde smidt den væk og ikke omregistreret den, og ku sku ikke lige huske hvem han var, og han havde sagt han ikke behøvede omregistrere den....

Så ja, det er mere hvis jeg bliver stoppet af politiet..?

• #3   10. jun 2010 Som jeg husker det, er det kun personen ( eller arvinge til denne ) som står på reg.attesten, som kan søge om en ny attest.
    Tag på motorkontoret og oplys stelnummer og reg.nummer, og se om de ikke vil udlevere navn på "rette" ejer af traileren.
    Kontakt så personen, og spørg om han ikke vil hjælpe med at skaffe en ny attest.

• #4   10. jun 2010 Kør i synshallen,den skal jo omregistreres ved ejerskift,snak mod dem de kan slå den op,og forklar problemet...kunne være de var i godt humør den dag.. en mulighed....

• #5   10. jun 2010 Og synes ved ejerskift.....sorry..

• #6   12. jun 2010 Du kan udfylde blanket 21.056 som du finder på skat.dk (brug søgefelt). Du skal udfylde med alle de kendte oplysninger som står på reg.attesten og du kan naturligvis ikke underskrive den. Men efter du har udfyldt det du kender (husk at angive din adresse som modtager adresse for den nye) skal du skrive et brev hvori du redegør for omstændighederne for den manglende attest og sende det hele til:
    Centralregisteret (CRM)
    Helgeshøj Alle 9
    2630 Tåstrup

Du kan naturligvis også have is i maven og selv underskrive den men jeg skal formentlig ikke fortælle dig hvad det er lig med

• #7   12. jun 2010 Du skal bare kontakte skat, og så skal den tidligere ejer skrive under på, du har købt båden, så får du den tilsendt.

• #8   11. aug 2010 har samme problem med min trailer.... der er plader på men sælger havde også fået den for langt tid siden og kunne ik huske fra hvem og havde ik papirer på den (har tjekket hos politiet at den ik er meldt stjålet)

nu har jeg snakket med skat og de siger de ik kan hjælpe da de ik må oplyse hvem den er registreret til smiley

hvad gør man så..... HJÆLP

• #9   11. aug 2010 Michael se mit indlæg her ovenfor. Det har jeg selv gjort og det gik meget fint. Send mig en PB hvis du har behov for at få det forklaret bedre.

Kommentér på:
Trailer med plader uden reg attest..?

Annonce