{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sejle til Bornholm.
  • #1   2. apr 2018 Og færgen tælder ikke med smiley

• #2   2. apr 2018 der er ca. 90 sømil fra kbh til Rønne. Ystad et et godt sted at vælge overnatningen. evt Trelleborg hvis du vil dele det op i 3 trin. fra Ystad kan du også gå til Hasle. det korteste stræk. og fin havn.

• #3   2. apr 2018 Jeg følger lige med vi overvejede at sejle fra Næstved til Bornholm, i en fjord 21..
    Vi snakkede også om at sejle til Ystad og så derfra til Bornholm..

• #4   4. apr 2018 Jeg har sejlet turen fra Kbh til Rønne sidste år og igen (næsten) sidste weekend.

Turen i begge tilfælde var på min Ocqueteau (kan ses i min profil album) , med stopover i Ystad til at tanke op med diesel, selv on at jeg har nok brændstof på båden til hele 93 sømile turen plejer jeg at sikre at jeg fylder op enver mulighed som presentærer sig.

Jeg sejlede rundt udenom(hurtigere) , men man kan også sejle via Falsterbo kanalen (hyggeligt), dog skal du sætte dig godt in i kanalens sluse åbningstider osv.

Sejl ikke for tætte til den sydlige svenske kyst fordi der kan ligge flere hundrede meter umarkerede flynde garn.

Hyggeligt tur som er bestemt ikke sidste gange for mig.

For mig var det cirka 5:30 timer til 93 sømile ved cirka 17 knob hastighed og cirka 160 liter diesel,

• #5   4. apr 2018

profilbillede
  • #6   4. apr 2018 Jeg overvejer at sejle til Bornholm fra Tyskland....så videre til Sverige.... Sjælland, Fyn og tilbage til Danmark. En rundtur på min gamle Guzzi ... uden familie og kun med en tandbørste, et par rene underbukser og krøllede eurosedler som bagage, men det tæller vel heller ikke

• #7   4. apr 2018 mener krak siger at der ca er 250km fra næstved til rønne via ystad så 15kn i march fart og små 10 timer

• ole m
    ole m Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3
    #8   5. apr 2018 Hvilken app bruger du, Kenneth O?

• #9   6. apr 2018 @ole
    Navionics på iPad.

• ole m
    ole m Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3
    #10   6. apr 2018 Tak

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    dec 2020

Emner: 1 Svar: 4
    #11   15. dec 2020 Har købt en bayliner 2155 med en 130 hk Volvo motor benzin. Er helt ny i den sejle verden her, så spørgsmålet lyder. Kan den sejle til Bornholm..

• #12   15. dec 2020 Har sejlet direkte Gilleleje - Hasle og retur flere gange.

32 fods motorsejler med 6,5 knob. Kan ikke huske den eksakte tid, men mener det tog ca 19 timer.

Har også sejlet langs kysten til Ystad og videre til Hasle flere gange, og retur naturligvis. Både i 28 fods og 34 fods motorbåd med 16-18 knob.

Kommentér på:
Sejle til Bornholm.

Annonce