{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

nye fiske steder {{forumTopicSubject}}

hej
vi er nogle stykker som har snakket at tage båden på traileren og køre en tur ned i landet og fiske en tur,men hva gør i når i fisker andre steder end i er vand til,mener i hirtshals hvor vi fisker fra kender vi stederne og har nogle sø kort osv..... sejler i bare efter ekko lodet på nye fiske steder...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye fiske steder
  • #1   12. mar 2010 hvor vil i hen ? jeg søger på stederne og snakker med andre der fisker om de kender noget til stederne jeg vil hen og prøve . ellers er der det her under forum kan du prøve og høre om steder i vil hen . http://www.smaabaadsklub.dk/ .

• #2   12. mar 2010 det er desværre ik planlagt endnu,jeg tænker bare,her sejler vi altid efter kort plotteren,og ekkoloddet,men hvis vi nu skal begive os ud på andre territoriummer,hva gør man så??? sejler i bare rundt efter bakker osv i finder på loddet???

• #3   13. mar 2010 nu er jeg fra sjælland og har kender ikke så meget til fiskeriet i jylland så der kan jeg ikke hjælpe med stederne . men jeg ville søge på de steder jeg ville hen og se om jeg kunne finde nogle positioner på fiskepladser . eller købe et søkort og så finde nogle skrænter og ligge på . hvis det er torsk i skal efter så søge efter vrag på nettet i det område i vil ud i og så fiske på dem . er en side på nettet der er fyldt med positioner på vrag . vil i ud or trolle efter ørreder et sted så prøv og søg på nettet efter det .fx randers fjord eller århus bugten osv . håber det kunne hjælpe lidt

• #4   14. mar 2010 Du behøver ikke tage så langt væk fra hirtshals. der er rigtig godt uden for Rugbjerg knude. hvis man er ude efter torsk smiley

Kommentér på:
nye fiske steder

Annonce