{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.727 visninger | Oprettet:

Rene S
Rene S
Følger: 2 Emner: 30 Svar: 32

honda 50 hk vs. tohatsu tldi 50 hk {{forumTopicSubject}}

hej jeg er ved at købe en starcraft alubåd. båden er bestemt men er lidt i tvivl om motor.

valget er
honda 50 hk vs. tohatsu tldi 50 hk

hvad har i af erfaringer med den enkelt motor

og hvad ville du selv vælge.

skal bruges til lidt vand sjov ellers gedde fisker.

på forhånd tak.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  honda 50 hk vs. tohatsu tldi 50 hk
  • #1   15. feb 2010 Jeg ville nok vælge tohatsu tldi 50 hk, pga af den er så brændstoføkonomisk, og effekten, skulle være noget af det bedste, og vægt spørgsmål men jeg har ingen erfaring med nogen af dem, men det var nok den jeg ville vælge.

Mvh
    Kim

• #2   15. feb 2010 Jeg ville nu tage Honda'en. Det er nogle af de bedste indenfor 4-takt motorer. En bekendt har en 45hk Honda (samme som 50hk, blot begrænset) som sidder på en Uttern 6000, og jeg må sige, jeg er virkelig forbavset over hvor godt den trækker. Kanon motor. ekstrem lydsvag

• #3   15. feb 2010 TLDI har en 34% bedre brændstoføkonomi end 4-takt motor!
    MD 50

Har du brug for en mellemstørrelse Outboards, så er
    Tohatsu 50 og 40 TLDI ® nogle af de mindste men
    meget kraftfulde Outboards med direkte benzin-
    indsprøjtning, på markedet.
    TLDI ® serien blev bygget for at give brugerne størst
    mulighed for en miljøvenlig men alligevel kraftfuld og
    holdbar Outboard. Tohatsu vandt 'The Editor's Choise
    Award' af Motorboating Magazine, for denne
    teknologi! Ligegyldig hvilken Tohatsu TLDI ® du vælger
    får du en stærk Outboard der kombinerer prisvindene
    teknologi med ægte driftsikkerhed.

Vægt: kun 83 kg
    Brændstof: 0,4 liter pr. time ved 700 o/min

• #4   15. feb 2010 den er 10kg lettere end honda´en, jeg ville helt klart vælge tohatsu her er mere fra hjemmesiden,
    Tohatsu er verdens største leverandør til andre motorfabrikker. Men det er ikke alle motorer, der står "Tohatsu" på, for konkurrenterne stoler også på Tohatsu. Deres tillid til dette mærke er så stor, at der også ligger Tohatsu-motorer under mange af skjoldene på påhængsmotorerne Mercury, Mariner, Force og Nissan.

• Rene S
    Rene S Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Emner: 30 Svar: 32
    #5   15. feb 2010 vægten spiller self en rolle da den skal sidde på en 200 kg tung/let alubåd. så den skal helst ikke have for mange kg til at hænge på røven.

men vil bare gerne være sikker på det er en motor der holder i mange år.

• #6   15. feb 2010 begge to mærker er gode det er nok mere spørgsmål og smag og behag en alt det andet, for de sejler skam rigtigt godt begge to smiley vi har honda på vores uttern 6000 dog en 90 men den går rigtigt godt smiley se evt filmen med den smiley man kan næsten ikk høre den i tomgang og den bruger ikk voldsomt !! selv om den er med karbur. osv smiley

• #7   16. feb 2010 tja jeg tror den dag du vil sælge igen, får du mest for den, hvis der sidder honda på , hvad koster den ene og den anden

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. okt 2018 Ja, nogle ville tage moren og andre ville tage datteren, Hondaen har tandrem som skal skiftes og motoren i sig selv vejer en del mere end Tohatsu TLDI motoren som går længere på literen, så helt klart Tohatsu TLDI, jeg har haft en 50 HK Honda, det er en sløv maskine i forhold til anden nævnte, selv en 90HK Tohatsu TLDI er lige ved at bruge mindre brændstof end 50 HK Honda.

Kommentér på:
honda 50 hk vs. tohatsu tldi 50 hk

Annonce