{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.081 visninger | Oprettet:

jesper h
jesper h
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

V: Bavaria forsikring {{forumTopicSubject}}

Hører gerne folks EGNE erfaringer med dem, da jeg skal tegne forsikring og overvejer dem.....

Jeg har en trailerbåd som er en 21 fods bayliner fra 2000. traileren er også fra 2000. Båden har ce og traileren er registreret.

Tak for din tid, men helst kun egne erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V: Bavaria forsikring
  • #1   19. jan 2010 vær ops på at der skal 2 låse på trailer også når du er på vandet ellers ingen dækning ved tyveri, policen kommer på tysk ved ikke om de er gode til at betale har ikke haft nogen skade, men efter hvad ralf skriver har de ingen nægtet sidste år, men helt sikkert en fair præmie

• #2   19. jan 2010 ja mig vel de ikke forsikre så det er min erfaring.

• #3   19. jan 2010 Jeg har haft forsikring hos baadforsikring.dk som er et selskab der minder meget om bavaria, altså et agentfirma der tegner en forsikring i et selskab, begge nævnte firmaer tegner hos Mannmeimer i tyskland. Mine erfaringer var ikke positve, da kominikationen mellem mig, agentfirmaet og mannheimer, slet ikke virkede, så da jeg solgte båden skiftede jeg selskab, og det har jeg ikke fortrudt en gang, der er virkelig styr på tingene, hvilket giver mig en tryg fornemmelse hvis en skade opstår. Forsikringen koster nu ca. 20 % mere.

• #5   19. jan 2010 Hej Ralph, giver 5400 kr. for kasko/anvsar hos Pentanius, båden er en Crescent 535 med 40 hk. motor, sættet er fra 2008 og forsikret for 135.000 kr. Betingelserne er stort set det samme som hos Mannheimer. Tvivler på du kan gøre det for det halve.

Tryg og Topdanmark ville begge have lidt over 12.000 kr. for en tilsvarende forsikring, så er ikke i tvivl om dine priser er meget billige. Mine egne erfaringer med Mannheimer var bare at jeg (desværre) ikke kunne leve med at mine hendvendelser gang på gang blev ignoreret. Der var ikke tale om en skade eller tyveri, men simpelt korrespendance omking betaling og mindre fejl i policen som til sidst gjorde mig utryg ved tanken om hvordan det hele skulle gå hvis man skulle være så uheldig at have ertatning.

• jesper h
    jesper h Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #6   20. jan 2010 Rolig ralph...Hvis jeg vil ha reklame ringer jeg smiley har jeres tilbud liggende

Kenneth A : hvorfor ville de ikke forsikre dig

Morten : havde du skade?

• #7   20. jan 2010 Jesper H - Jeg havde ingen skade, mine problemer med baadforsikring.dk bestod kort fortalt i den indledende kontakt og dårlig papirgang/administration, samt besvær med en dansk betalingsvej.

Der gik fx 4 måneder før jeg fik policen fra Mannheimer, fra jeg havde accepteret tilbudet, opkrævningen fik jeg nærmest samme uge. Hvilket i lang tid gjorde mig nervøs, da jeg ikke viste om jeg var forsikret, prøved at ring og skrive til både agent og selskab uden at blive klogere, de sagde bare de havde travlt.

• #8   20. jan 2010 Mannheimer og Bavaria er jo IKKE det samme , jeg har min båd forsikret ved Bavaria og deres pris er meget konkurencedygtig ,MEN i det øjeblik Ralph eller en anden dansktalende ikke er min kontaktperson , finder jeg et nyt selskab. jeg har stor tiltro til Ralph og mine henvendelser til ham er blevet behandlet hurtigt og korrekt , så mine bedste anbefalinger herfra,

• #9   20. jan 2010 Michael B - Bavaria er ikke et forsikringsselkab, men et firma der formidler forsikringer. Og tegner mig bekendt forsikringerne hos Mannheimer.

Men du har ret baadforsikring.dk er ikke det samme som Bavaria, selv om det er samme agent (Ralph) der stod bag baadforsikring.dk

• #10   20. jan 2010 du har ret Morten .
    da Ralph var i bådforsikring var jeg også der , da han flyttede gjorde jeg også.

• #11   20. jan 2010 min båd var for let i forhold til hvor mange hk den havde. men de vel gerne forsikre en speedster 200 som vejer næsten dobbelt så meget som min og med det dobbelt antal hk. og har højere top fart. så forstår ikke helt hvorfor de ikke vel.

og det var kun fordi jeg selv ringede til dem jeg fik det afvide for de kunne ikke sende svar tilbage.

Kommentér på:
V: Bavaria forsikring

Annonce