Indlæser...
Sortering
15 vs 20 hk. Jeg har en 4,55 m. styrepultjolle, med en 15 hk. Mariner efi påhængsmotor. Jeg bruger båden til lystfiskeri i fjordene....
Generel diskussion
Oprettet:
30. apr
Visninger:
224
Service på 15 hk. Mariner Jeg har en styrepultjolle med en 15 hk. 4-takt Mariner motor. Båd og motor er vist fra 2019, og jeg købte det brugt si...
Generel diskussion
Oprettet:
29. apr
Visninger:
180
Rette et propel blad? Hej Vil lige høre herinde om det er en god ide at prøve at rette mit propel blad selv det ene blad har ramt en sten ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. apr
Visninger:
463
Efterladt pilothouse båd Aabenraa Vil lige gøre omærksom på der ligger en forladt pilothouse båd ved Varnæs hoved, Aabenraa fjord. Er der et medlem der s...
Generel diskussion
Oprettet:
24. apr
Visninger:
285
Lister til vinduer Jeg har købt mig sådan en lille motorbåd her. Trælisterne der holder ruderne er rådnet væk. Og jeg kunne godt tænke mig...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr
Visninger:
188
Kølervæske Har en indenbordsmotor. Skal motor være varm før man tapper de ca 3 liter kølevæske. ?
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr
Visninger:
291
Polyester og glasfiber Hej, jeg skal til at lave en større reparation på en båd, med polyester og glasfiber. Jeg synes at kunne læse mig frem ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. apr
Visninger:
361
Filter Jeg fik skiftet filter i vandudskiller og dieselfilter sidste år sejlet 40 timer med det, skal de begge skiftes igen. H...
Generel diskussion
Oprettet:
20. mar
Visninger:
418
Hvilket mærke/fabrikant. Sejlbåd fra ca 1990 Jeg har købt en sejlbåd med træskrog på ca 10m. Den forrige ejer mener at båden er fra 1990. De eneste oplysninger jeg ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. mar
Visninger:
437
Hvilke båd og mærke Nogen der kan fortælle mig hvilke mærke og model denne båd er? På forhånd tak
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar
Visninger:
396
bundmaling ohøj har lige bund malet min båd i dag lørdag d8/3 og den skal i vandet fredag men nu lover det natte frost ons og tor...
Generel diskussion
Oprettet:
8. mar
Visninger:
529
Toiletafgang Hej - jeg har en gammel Nidelv 24 og har lige rykket et meget gammelt toilet ud af den. Som ses på billedet så er till...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar
Visninger:
328
bore hul i glasfiber på båd Hej alle. Jeg vil have monteret en lænsepumpe i bunden af min sejlbåd med et afløb et stykke over vandlinje gennem gla...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb
Visninger:
571
Forsikringen Hej til jer alle. Jeg vil spørge om der er nogen som kender til dette forsikringsselskab. PANTAENIUS. På forhånd ta...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb
Visninger:
698
Bestemmelse af bådtype Nogen bud på hvilken bådtype dette er? Og ikke mindst, hvor man så kan finde specifikationer til genopbygning. Og ja,...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb
Visninger:
831
Bundmaling Hej Alle Står og skal have bundbehandlet min båd ( 19 fod ) Det er en komplet behandling, dvs den har aldrig fået bu...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jan
Visninger:
618
230 volt landstrøm ombord -Hjælp til forståelse/forklaring/erfaring om risiko for galvanisk tæring / elektrisk galvanisk tæring Hej med jer🤠⛵️ Ved godt at galvanisk tæring / elektrisk galvanisk tæring er et længere emne og kræver en større forkl...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jan
Visninger:
712
VW Marine Diesel båd motor Hej herinde. Jeg vil høre om der er nogle som kan hjælpe mig med en manual eller generel information omkring min båd...
Generel diskussion
Oprettet:
19. dec 2024
Visninger:
781
Vinteropbevaring i København? Hej Baadgalleri Er der nogen her, der kan hjælpe med gode råd til god og sikker opbevaring i København? På forhånd t...
Generel diskussion
Oprettet:
9. dec 2024
Visninger:
1.093
Bådudstilling i Fredericia I slutningen af februar og begyndelsen af marts 2025, er der bådudstilling i Fredericia. Det er ikke en traditionel...
Generel diskussion
Oprettet:
27. nov 2024
Visninger:
1.772

Annonce